Måndag

I dag är det ju måndag och det är jäkligt trist. Men som tur är, är arbetsdagen redan över. Har varit rätt ok på jobbet. Har vait ganska glad. Inte så nere som jag va ons tors förra veckan. Ska söka en massa jobb i dag. Har ju bara månaden ut sen är man arbetslös. Vill inte... Fast på ett sätt känns det ganska skönt att sluta där. Har blvit så trött på vissa arbetskamrater. Och ser man det från den ljusa sidan så kommer jag inte (kanske) ha så ont i ryggen alltid, mina naglar kommer vara finare, kommer inte vara så flottig i håret varje dag etter ett arbetspass och kanske, det beror på vad man får för nytt jobb, så kommer jag inte behöva ställa alarmet på 04:30. Det är sjukt jobbigt att gå upp så tidigt och vara så sledet trött varje dag när man kommer hem. Nej, jag hoppas verkligen att jag får jobbet på Carlings. Fatta nice det hade varit. HOPPAS! Men men, man ska inte hoppas för mycket. Man blir bara så sjukt besviken då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0