En vanlig dag på jobbet




Sitter och känner mig en smula deprimerad. Vill inte sluta på jobbet. Har haft så kul dessa två dagar nu sista veckan och kommer antagligen ha det resten av veckan me. Jävla skit. Vill vara kvar.

I dag eldade jag och Ep. upp min vante. Den brann som fan.
Sen lindade han in mitt huvud i papper och ritade dit ögon, näsa och mun. Och ögonbryn. Det gick igenom så jag blev svart på näsan och ögonlocket... Smart drag.
Sen satte vi silvertejp på varandras armar och drog. Ganska mycket smärta.
Nästa steg blev kast med golfbollar. Inga skador, som tur är. Kan inte vara gött att få en golfboll i skallen.


Blev nästan doppad i betongen me föresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0