Sammanfatta helgen



I Fredes va jag och M hos en kompis i PP. Det va väl så där. Kul att träffa henne för det va länge sen, men inget mer. Åkte hem kigen vid halv elva. Var gansla trött me i och med att jag varit uppe sen fyra. På morronen.
I lördes va jag hemma och slapade typ hela dagen. M va här och hälsade på en sväng. Hopn färgade håret och jag rakade benen. Gud vilket team vi är.
Sen va jag hemma hos mor och far och käkade middag. Drog me syrran på fest hos en kollega, eller ja, nu är det ju en före detta kollega. Det var ganska kul. Fick lite drama i våra liv med skulle ma ju kunna säga. Inte lätt när det är två som vill ha en. Haha.
God helg, skulle man kunna kalla det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0